Kundevurderinger.

Hva innebærer vurderingssystemet vårt?

Kundevurderingssystemet for våre forhandlere er basert på tilbakemelding fra kunder. Grunnlaget er informasjon etter nybilsalg eller service som BMW Group Norge har samlet de siste 90 dagene.
Informasjonen er hentet fra en kundetilfredshetsundersøkelse på internett der kundene selv har valgt å delta.

Du får også se kommentarer fra kunder. Disse har ikke blitt redigert, og de er registrert som en del av kundeundersøkelsen.

Klikk her hvis du vil ha mer informasjon.

Hvordan fungerer kundevurderingssystemet?

Som et ledd i BMWs satsing på bedre kundeservice, ønsker vi å dele dine erfaringer med forhandlere, enten i forbindelse med salget eller ved senere service.
Vi samler deretter denne informasjonen og presenterer den på nettstedet til den enkelte forhandler. Dermed kan andre kunder raskt og enkelt danne seg en oppfatning av den aktuelle forhandleren sett fra et kundeperspektiv.


Hvordan brukes opplysningene mine?

Vurderingene dine og eventuelle kommentarer du gir, blir vist på forhandlerens nettsted. Der kan andre potensielle kunder se kommentarer og vurderinger fra de siste 90 dagene.
De personlige opplysningene dine vil aldri komme frem på forhandlerens nettsted. Bare kommentarene og vurderingene dine vises. Hvis du foretrekker å være anonym i undersøkelsen, blir ikke kommentarene dine delt med forhandleren. De blir heller ikke presentert på internett.


Hvordan beregnes forhandlerens sluttvurdering?

Hver kunde blir bedt om å vurdere servicen de har mottatt, på en skala fra 1,0 til 5,0. Disse poengsummene samles over en periode på 90 dager og vises som en vurdering med x antall poeng av fem mulige.

Vurderingene og poengsummene de gir, ser du under.


Jeg har svart på undersøkelsen, men ønsker å trekke tilbake kommentarene mine. Er det mulig?

BMW går gjennom alle kommentarer for å fjerne upassende innhold. Hvis du ønsker å trekke tilbake undersøkelsen din, kan du ta kontakt med den aktuelle forhandleren, som kan ordne dette for deg.